sobota, 6 kwietnia 2013

Wiosna z Moodo !

Hej dziewczyny !
Od niedawna mam przyjemność być Ambasadorką Moodo, moja współpraca trwa od marca do czerwca 2013 roku i polega na tym, że raz w miesiącu odwiedzam toruński sklep i wybieram 3 rzeczy, które urzekły mnie swoim wyglądem, następnie testuję ich jakość i wykonanie oraz wygodę :)



\

Modny, wiosenny, dwurzędowy płaszczyk w kolorze morelowym wykonany w 100% z bawełny,
zapiany na duże brązowo-czarne guziki. 
Posiada dwie kieszenie, pasek z klamrą w kolorze guzików.
Jest doskonały do każdej stylizacji, na każdy wiosenny dzień.

Płaszczyk świetnie się nosi, jest wygodny i podkreśla figurę. 
Jest pełen dziewczęcego uroku.


Cena: 159,99 zł



Bluzeczka wykonana z lekkiego, zwiewnego materiału w białym kolorze z koronkową wstawką u góry, która dodaje jej subtelnego uroku , bez rękawów.

Lekka idealna na lato, pięknie się prezentuje, idealna na każda okazję, na co dzień, do szkoły, a zwłaszcza na randkę. 


Cena: 59,99 zł


Spodnie w delikatny kwiatowy wzorek,wykonane z elastycznego materiału, posiadające lekko obniżony stan, zwężone nogawki oraz dwie kieszenie z przodu oraz dwie z tyłu.

Spodnie to w 100% trafiony wybór, są wygodne jak domowe a zarazem modne.
Inne niż wszystkie, przyciągają uwagę i zachwycają.
A dziewczyny z klasy pytają gdzie można takie dostać :)
Spodnie zrobiły dużą furorę i muszą się znaleźć w szafie każdej z Nas tej wiosny !


Cena: 89,99 zł


Zakupy w Moodo uważam za bardzo udane, jestem zadowolona z posiadanych ciuchów :)
Dodatkowo chciałabym podziękować bardzo sympatycznej obsłudze, która służyła mi pomocą i poradą w toruńskim Moodo :)


3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa współpraca :) Oby tego śniegu za Tobą było jak najmniej ! :) Pozdrawiam :)
    www.tuptusiowox.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko mi się podoba :) śliczne rzeczy :) gratuluje tak owocnej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudnie, szczególnie spodenki :))

    OdpowiedzUsuń