czwartek, 7 czerwca 2012

ANTI! ACNE Under Twenty :)

Od dwóch tygodni mam przyjemność testować produkty Under Twenty. 
jest to Fluid matujący Effect Perfect Cover, 2w1 aktywny żel-peeling myjący oraz aktywny żel punktowy ANTI! ACNE Intense  S.O.S. FORMULA.


A więc zacznę od mojego ulubieńca jest nim Fluid  Effect Perfect Cover zachwycił mnie swoim grapefruitowym zapachem dzięki czemu po porannym przebudzeniu daje efekt świeżości (niestety zapach krótkotrwały a szkoda). Doskonale matuje i zakrywa niedoskonałości nie tworząc przy tym efektu maski oraz nie zatykając porów . Bardzo łatwo się rozprowadza sprawiając, że skóra staje się delikatna i gładka. Doskonale dopasowuje się do mojej śniadej karnacji co przy większości podkładów było problemem. Opakowanie jest z wygodną pompką co ułatwia jego stosowanie. Plusem jest także jego niska cena jest to koszt ok 16 zł. Jest jednak mały minusik podkład jest krótkotrwały (ale nie spotkałam jeszcze takiego który wytrzymał by przez cały dzień )


Następnie do odstrzału pójdzie 2w1 aktywny żel-peeling myjący delikatnie oczyszcza, nie wysuszając i nie podrażniając przy tym skóry, dzięki czemu nadaje się do użytku codziennego (przy skórze tłustej). Ochładza i daje efekt odświeżenia przy czym wygadza skórę. Zawiera małe drobinik pielęgnujące które nie podrażniają. Jest wydajny lecz posiada niecodzienny zapach mi osobiście nie przeszkadza, ale jest to kwestią gustu. Również jest w przystępnej cenie ok.16 zł.


Jako ostatni aktywny żel punktowy ANTI! ACNE Intense S.O.S. FORMULA  jest wygodny w stosowaniu i wydajny. Niestety wolno się wchłania i słabo zwalcza krostki  (przy stosowaniu reszty kosmetyków daje rade) . Nie podrażnia i nie odrzuca zapachem oraz nie wysusza co jest dość częste przy tego typu produktach. Dużym plusem jest możliwość położenia podkładu na niego kiedy np.spieszymy się gdzieś. Cena to ok 15 zł. (trochę drogo biorąc pod uwagę fakt jego rozmiarów) 



 Po 2 tygodniowym użytkowaniu całej serii znacznie poprawił się kolory moje cery oraz zmniejszyła ilość krostek i zaskórników, cera stała się delikatniejsza i mniej się przetłuszcza. Jestem bardzo zadowolona z tych produktów i będę stosować je dalej :) Oraz z czystym sercem mogę je Wam polecić :)

2 komentarze:

  1. hmmm też próbowałam nawiązać współprace ale jakoś firma nie odezwała sie do mnie.Zapraszam do siebie zakupoweszalenstwoanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko jest nawiązać z kimś współprace ale warto próbować ja większość produktów mam z wygranych :)

      Usuń